En lista!

Hittade den här listan hos Ellenor! :)


Vad heter ni?
Sofie & Mats --->kallas Massa
Hur träffades ni?
Genom vår gemensamma vän Anna S!
Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 4 år!
Är ni förlovade?
Nix!
Bor ni ihop?
Jajemen!
Har ni barn?
Massa har 4 st men jag har inga egna!
Har båda körkort?
Jajemen
Kommer du ihåg er första kyss?
Haha, ja!
Vem sa "jag älskar dig" först?
Massa
Vem är äldst?
Hehe, Massa, skiljer många år på oss!
Vilka stjärntecken är ni?
Jag är fisk & Massa är bock, OJ ,jag menar Stenbock...
Vem är längst?
Massa,  men jag är iaf bredast! Ni vet, Helan & Halvan, haha!
Vem sjunger bäst?
Jag, utan tvekan!
Håller ni varandra i handen på stan?
Det har hänt men inte ofta.
Vad har ni gemensamt?
Intresset för djur, naturen & att spendera tid vid vattnet
på sommaren! Finns nog fler saker men nämde bara några!
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans?
Ja lite.
Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej ;-)
Har ni nån speciell låt!
Ja det har vi.... :) (Men kommer ju inte på vad den heter!! )
Har ni stora framtidsplaner?
Men oj, den frågan var lite knepig tycker jag!
Vad är en stor framtidsplan?? Jag passar!
Har ni gråtit i varandras armar?
Ja det har vi.
Har ni varit utomlands tillsammans?
Nix! Men det skulle vara skit roligt!!
Närmaste resa vi planerar nu är att hyra stuga i typ
Hassela el dyl över en helg eller så!
Vilket är ert bästa minne?
Minnen från Gimsjön..
Vem lagar bäst mat?
Hm....båda lagar god mat, men Massa gör det oftigare
än mig. ÄLSKAR hans mat!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Kollar på tv:n & sitter vi datorn (jag)
Ger ni alltid varann en puss när ni ses?
Ja 9 av 10 ggr
Bodde ni långt ifrån varann när ni träffades?
Nej, 1 mil
Blir du lätt svartsjuk?
Nej
Brukar ni bråka?
Ja det gör väl alla?! Fast mer små tjafsa än BRÅK.
Ringer eller sms:ar ni mest?
Ringer, jag skulle önska att Massa kunde skicka fler sms...
...jag är själv lite av en sms-nörd!


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Å vilken skoj lista!! Kram.

2009-02-12 @ 21:52:35
Skrivet av: Frun igen!

Pizzafest imorrn? Fniss...

2009-02-12 @ 21:55:01
Skrivet av: Anna S

Tack den snor jag =)

2009-02-12 @ 22:12:43
URL: http://lakelanders.blogspot.com
Skrivet av: Anita

ja, ni får snart åka till sjön och skaffa fler minnen :-9 rena rama sommarvärmen ute juh...bara -12..kram!!!

2009-02-12 @ 22:40:18
Skrivet av: Anita

ja, ni får snart åka till sjön och skaffa fler minnen :-9 rena rama sommarvärmen ute juh...bara -12..kram!!!

2009-02-12 @ 22:40:35
Skrivet av: Leonora

Hoppas du haft en underbar kväll! :)

allt väl?

2009-02-13 @ 00:38:49
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Frun: Nä ingen pizza fest den här helgen, hihi* Själv då?

2009-02-13 @ 06:21:23
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0