31 dec 2009

Dags att säga hejdå till 2009. Det känns bra.

Jag höll ett av mina nyårslöften i år. Jag bestämmde
att jag/vi skulle bli bättre på att hitta på saker, åka
iväg på små minisemestrar och dyl och det har vi gjort.
Fäviken, tripp med husbilen med mamma & pappa,
skotertur med övernattning till Ulvsjön, Östersunds weekend,
osv.

I kväll ska jag oxå avlägg några nyårslöften.
2010 ska bli ett hälsosammare år (säger man typ jämt men
menar det VERKLIGEN nu)
Vill må bättre i mig själv och
prioritera andra saker än vad jag gjort det här året som gått.

Jag tänkte sätta in en bild som får representera varje månad
av året 2009!

Januari: Köpte min älskade häst


Februari: Skoteråkning!!


Mars: Angling!


April: Östersundsweekend


Maj: Totte-älsklingen flyttar in


Juni: Filles första hopptävling, Njurunda


Juli: Fäkviken Game Fair


Augusti: Härliga minnen från Norrsjön


September: Älgjakt


Oktober: Sätter in en bild från en hoppträning
(hände inte så mycket då vad jag kommer ihåg)

November: Då bakades det segkakor


December: Då gjorde jag min andra tatuering


Avslutar med att säga: Tack 2009, Välkommen 2010!


Åsikter!!
Skrivet av: N

Sv: Okej, ska bli :P

Händer det nåt kul nu på nyår? :)

2009-12-31 @ 15:02:44
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Härliga filmer!



Och vilket händelserikt år!! ;)

Hur minns du allt?!! (Agenda kanske...)

;)



Vem vill inte bli nyttigare..? Jag säger "Good luck"! Och jag menar det!! Jag är STOR beundrare av alla som lyckas!



Gott nytt år!

2010-01-01 @ 15:46:15
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0