God Kväll

Jaha, då har man gjort Birsta idag då :) Måste erkänna att
det är mysigare att gå inne i stan och handla. Och mindre
folk tycker jag. Så när Massa och jag ska julhandla till veckan
då blir det inte Birsta. MEN ska man på Rusta, Hööks, Boom (cupolen) 
osv då är det ju perfekt med Birsta, allt ligger nära.
Jag tror att mamsen hittade de flesta julklappar idag. Som tack för
att jag följde med bjöd hon mig på lunch på Cupolen. Vi åt köttfärs-
biffar med stekt potatis! Gott! Den resturangen har bytt ägare hörde jag.
Och dom hade satt in pizzaugnen igen :)) Förr hade dom såå god pizza
där tycker jag. Men nu vet jag inte.... Nån som testat sen den nya ägaren
tog över?

I morgon är jag ledig. Och då ska jag "få nå vettigt" gjort hade jag tänkt.
Städa, rida min häst, tvätta, och lite sånt :) HOPPAS jag vaknar på sånt
humör i morgonbitti bara...nä jag kan inte skjuta upp det nå mer nu.
JAG MÅSTE :)


-Nä nu blir det tv:n en stund innan läggdags!



Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Nja, julklappar och julklappar, åtminstonde en sak var visst för eget bruk!;D Så snart är det väl bäst man ser upp i backen, det enda man hinner se röken av är något cerisfärgat mitt i ett snömoln =)

2009-12-17 @ 21:43:29
Skrivet av: Sofie

Haha, alldeles rätt!!! Vi borde dra ihop ett gäng nån dag och åka lite och grilla en korv! :)

2009-12-18 @ 07:47:28
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0