Måndag! :)

Vaknade i morse och kände mig full av energi! Skön känsla.



Så nu har jag diskat, dammsugit & varit ut med vovvarna.
Funderade på att baka en kaka men tror jag skippar det
eftersom det fattas nån ingrediens...

Ska åka till stallet och rida sen, han har stått lör-sön eftersom
att jag jobbat, jag saknade helt enkelt energi när jag kom efter
jobbet.


Totte och jag var på valpkurs igår. Han skötte sig bra min lilla
goding! Det är såå roligt att göra nåt tillsammans med sitt djur.
Man förstärker liksom "bandet" mellan varandra tycker jag.

Massa och jag var i skogen med alla 3 häromdagen och dom
sprang av sig lite energi. Men vi har märkt att Atlas blir halt när
vi kommer hem efter såna där rundor...han klarar inte av att springa
allt för mycket nu för tiden, min lilla älskling!! ♥
För er som inte vet så kan jag berätta att Atlas fick sitt framben avbitet
när han bara var 12 veckor av en annan hund (en terrier jag hade då) och
benet läkte ihop lite snett, säkert därför han får ont lite då och då.
Jag kan tala om för er att ATLAS har en plats i mitt hjärta som INGEN kan ta.
Han är så speciell och klok. ♥


Hoppas ni får en bra start på den här veckan!

Kram Kram*






Åsikter!!
Skrivet av: Gunilla

Du har helt rätt tankar när det gäller djur. Man måste göra saker tillsammans, det stärker relationen. Utan den funkar ingenting.

Kram

2009-08-17 @ 13:50:29
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Vera Mohlin

Jaadu Sofie,Atlas ser ut som ett troll.Ett gulligt sådant.Jag tänker faktiskt på en perserkatt när jag ser han.Lite platt i ansiktet.Min stora lilla älskling kommer oxå alltid att ha en plats i mitt hjärta.Hoppas att vi får några år till.Kul att se att du har energi efter en jobbar helg.Själv är jag som ett ufo.

2009-08-17 @ 13:52:32

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0