God Morgon!

Solen skiner! Härligt! Det blir nog en fin höst, får vi hoppas
iallafall!

Ska jag vara ärlig så har jag ingen större skrivar-lust men
känner ändå att jag var "tvungen" att skriva några rader.
Kanske ganska onödigt med tanke på att jag inte skriver
nåt vettigt ändå, haha!

Här hemma hos oss är det som vanligt, kattungarna växer
och frodas, dom är ju såååå söta! Ska knäppa lite nyare kort
på dom men det blir svårt eftersom jag saknar kamera.
Kanske därför jag har tappat blogglusten oxå, jag kan ju inte
knäppa lika mycket kort längre....
Fick ju en jättefin digitalkamera av Telia när jag kopplade in
hemtelefon men när vi var i Östersund så gick den sönder!
Och jag hittar inte kvittot!! Det är ju garanti kvar på den...!

Nä nu ska jag surfa runt lite...

Puss på er!! ♥


Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0