Fredag!

I morse vaknade jag och var förkyld, trist!! Men än så länge är det bara ton-vis
med snor som ska ut. Inget ont i halsen eller nåt som tur är!!!

Igår hade vi hoppträning i Stöde. Det var jag, Linnea, Maria J & Anna som
var med. Vi skulle börja med att trava ver upphöjda cavaletti bommar.
Och det var lättare sagt än gjort ska jag tala om, haha. Jag tror det gick
sämst för Linnea och mig! Plockepinn typ. Fille tog ett steg in och galopperade
ut med bommarna som "ven" kring benen, hehe. 
Sen hoppade vi bana och de gick jätte bra. 2:a och 3:dje rundan kändes bättre
än den första, han var mer med på noterna dom sista gångerna :)

Idag börjar min jobbar helg, vilket känns helt ok. Hade inga planer för helgen
ändå :)

Annars har jag inte mycket att förtälja just nu.


Halkade in på Therese nystartade renoveringsblogg,
Kolla in den ni med! Klicka HÄR



TACK Bodil för skjussen till stallet!!!!!

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Vad ni är duktiga som hoppar.

Fy för förkylning s till att bota den nu.

Inte dumt med snälla grannnar.

Kram

2009-08-14 @ 13:39:01
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Bodil

Varsågod!! Vad har man grannar till??

2009-08-14 @ 22:15:50
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Himla kul träning!

2009-08-14 @ 23:39:02

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0