2009-08-18

Men vart tog min energi vägen tro?  Igår var jag pigg som en mört
och nu är jag slö som bara den!! ?
Var till skogen med hundarna förut men tog ingen lång sväng.
Får se om jag gör en tur till i kväll, lite längre & att jag lämnar Atlas
hemma....men jag får så dåligt samvete när jag gör det, trots att det
är för hans eget bästa...!

Det är full fart på kattungarna nu, dom är såå söta! Men än är dom
dålig och äta själv, men det kommer väl det oxå så småningom.
Hojta till om ni är intresserade av en kissemiss, en är bokad så
det finns tre kvar! 100 kr styck tar jag för dom. Två ser ut att bli ganska 
långhåriga och 2 lite kortare päls. Leveransklara kring den 10 sep.

Knäppte lite bilder härom dagen på Lindberga. (på mobilen)

En slö Fille.... :)
  
"Snelugg"

Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Är så sugen på en liten misse till.

Finns det nån kille i kullen?

2009-08-18 @ 21:16:05
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Marita

Han är ju bara för go, slappa är gott tycker han.

2009-08-25 @ 02:26:26

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0