090827 (lönedag!!:-)

God Morgon!

Här har vi varit vaken sen före halv 5! Jag har de senaste dagarna
fått in en bra sovrutin. Är jätte trött redan vid 22-22.30 & vaknar tidigt
på morgonen! SKÖNT!
Förut kunde jag vara vaken till framåt 01 när jag skulle upp och jobba.

Idag efter jobbet ska jag till stan. Jag ska bla till frissan & göra slingor
och ev toppa håret. Sen blir det lite små shopping på stan... :-)
Och förmodligen på Willys oxå, kyl/frys gapar tom här sen en tid tillbaks!

I går hoppade jag lite med Fille. Han gick jätte fint. Lättsam häst måste
jag säga! Ska försöka komma igång med dressyrträningen för Åsa igen
oxå, det ser jag framemot. Tänkte även låta henne rida honom ett pass
& få ett utlåtande ;-)
Undra hur Collis har det nu för tiden då? Jag vet ju att hon såldes till
Linköping... Hoppas den nya ägarinnan är nöjd med henne så hon slipper
flytta nåt mer.

Ser på klockan att jag måste fixa iorning mig nu om jag ska hinna, jag
sitter här nyduchad med blött hår :-)

  
                             


Åsikter!!
Skrivet av: gittan

Såg att du skulle till frissan Hälsa Pia att jag är jättenöjd med håret Ha en trevlig dag

2009-08-27 @ 09:24:17
Skrivet av: Sofie

Gittan: det ska jag göra ;-)

2009-08-27 @ 11:19:18
Skrivet av: Caroline

Du blev skit snygg i håret!!

2009-08-27 @ 21:10:28
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Å jag som missa hoppningen precis!

2009-08-27 @ 22:03:14
Skrivet av: Sofie

Caroline: Tackar :-D

Frun: Ja då hade du otur ;-)

2009-08-28 @ 06:14:52
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0