Trött...

God Morgon!

Idag är jag trött. Hade gärna sovit ut i dag. Känns som att det var läänge sen jag
hade sovmorgon. Blir ju så då man har stalljouren + jobb på veckan. :-)
Men jag får se fram emot att jag snart har en veckas ledighet!! Jobbar idag &
i morgon, sen så :-)

Igår kväll följde vi med mamma & pappa och åt på Bykrogen...mmm, gud så
gott det var! Tycker det är så mysigt att äta ute ibland!

Det vart ingen målning av köksluckor i går heller så nu får vi sätta fart, jag vill ha
klart luckorna innan påsk. "Skänken" är färdig målad och står på plats men vi har
inte satt dit beslagen än så bilder får vänta.

Nä nu kan jag inte sitta här längre, dags att göra sig i ordning!

                              Ciao!

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Härligt att äta ute.

Jag gick på ledigt nu i morse....228 timmar ledigt...härligt.

2009-04-06 @ 08:11:30
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Monke

Hoppas på bilder sen, när det är klart!



Krams

2009-04-06 @ 15:05:02
URL: http://monkes.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0