Rubrik torka

Hej bloggen!

Just nu sitter jag och dricker en god smootie. Uppiggade så
här på morgon kvisten!
Strax så ska jag ner till stallet, och ut på en ridtur. Jag börjar
jobba kl 14 så man får passa på att ta vara på tiden.

Egentligen så ska jag väl börja med att be om ursäkt för att
jag blivit extremt dålig på att läsa & kommentera era bloggar.
Den sista veckan har jag inte suttit så mycket vid datorn &
inte känt nån större lust liksom. Kanske det är ett bra tecken?
Haha!

Tvättning pågår för fullt, jag har massor av tvätt! Har inte tvättat på
snart 2 veckor så det är en hel del som ska köras....suck.
Men skönt när det är gjort :)

Nåt annat har jag inte att förtälja så här på morgon/förmiddagen!

God Morgon! :)

Åsikter!!
Skrivet av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag tycker nog att de flesta är dåliga på att kommentera bloggar nu, det är väl våren får vi hoppas på :)

2009-04-01 @ 18:24:21
URL: http://tostberg.blogg.se/
Skrivet av: LaMari

Hej tjejen,

Hoppas din dag varit bra trots första april.

Jag har klarat mig hela dagen...

Å, blir så avis på att du rider. Det är nåt som är så avkopplande och mysigt.

Tvätt ja, det har jag me och skulle behöva köra ett par maskiner. Men jag orkar inte och tänker inte göra det heller. Känner mig lat och tråkig just nu... Sköt om dig!

2009-04-01 @ 19:07:00
URL: http://lamarisblogg.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Fy för tvätt!!!!

2009-04-01 @ 22:36:35
Skrivet av: Caroline

Hahaha! Ser nu att våra inlägg idag påminner lite om varandra...Haha. Tvätt osv. Men så är det! Ibland har man helt enkelt fullt upp. Och då finner man ingen lust i att blogga. Men vad gör väl det! Jag är en trogen läsare som väntar på dina inlägg! ALLTID!!

Kiss to you!

2009-04-01 @ 22:38:29
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: inlinquisch

haha tror fan alla har kommit av sig när det gäller bloggandet och kommenterandet, Man får en anning dåligt samvete fakiskt när man haft som daglig rutin att hoppa in och läsa och kommentera allas bloggar, men men är det vår och fint väder så är det, då ska man inte sitta innne heller, Ha det bäst KRAM på dig

2009-04-02 @ 00:19:48
URL: http://inlinquisch.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0