Go´kväll!

I kväll har jag varit på dressyr träning för Åsa igen.

Denna gång började det inte så bra...Fille bestämde sig för att
han inte vill kliva på finkan...!!
Som tur var så var Carina kvar nere i stallet så vi fick lite hjälp
av henne! (Tack!!) Efter en halvtimmes "bråkande" gick han
på!
Vid det laget var både jag och hästen uppstressade och
varma... TUR att vi hade börjat lasta i tid! Men det vart bråttom ändå.

När vi kom fram var han alldeles genom svettig. Kände mig fortfarande
små stressad och trött (på nåt vis?) när vi skulle börja träningen.
Men själva träningen gick ganska bra ändå. Han hade lite svårt att
koncentrera sig först och dessutom hade han nog gjort av med det mesta
av hans ork och energi FÖRE så han var rätt seg på nåt vis.
Håll tummarna för att jag tar mig upp ur sängen i morgonbitti, hehe.
Träningsvärken kommer inte vara att leka med!!
Vi tränande på ute banan i dag, bra att han får vänja sig vid olika miljöer.

Känns skönt att ha kommit igång med träningen! Nu vill jag komma igång
med hoppträningen oxå! Men det sitter som i tjära...suck.

Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder från Östersund än, kameran är paj!
Blir såå less!
(Så det vart varken film eller kort från träningen i kväll heller)

Skulle behöva duscha av mig lite svett...men fy så motigt det känns...trots att det
är ett måste.
Skulle helst vilja stupa i säng i direkt

Puss på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Nillah

Faan vad tröttsamt när nåt går sönder!! Speciellt sånt som man är beroende av som tex kamera, mobil, dator, bil...Inget av dessa är ju speciellt billigt att laga eller köpa nytt heller!!

2009-04-27 @ 22:31:44
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Faan vad tröttsamt när nåt går sönder!! Speciellt sånt som man är beroende av som tex kamera, mobil, dator, bil...Inget av dessa är ju speciellt billigt att laga eller köpa nytt heller!!

2009-04-27 @ 22:31:51
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Faan vad tröttsamt när nåt går sönder!! Speciellt sånt som man är beroende av som tex kamera, mobil, dator, bil...Inget av dessa är ju speciellt billigt att laga eller köpa nytt heller!!

2009-04-27 @ 22:32:18
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Faan vad tröttsamt när nåt går sönder!! Speciellt sånt som man är beroende av som tex kamera, mobil, dator, bil...Inget av dessa är ju speciellt billigt att laga eller köpa nytt heller!!

2009-04-27 @ 22:32:35
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: Maria J

Tur att ni fick in honom tillslut, nästa måndag kanske vi kan åka tillsammans så kanske han går in om cherokee går in,

kram

2009-04-27 @ 23:19:28
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Stel idag? Hi hi=)

2009-04-28 @ 08:00:29
Skrivet av: Sofie

Frun: Nä faktiskt inte??!!! :)

2009-04-28 @ 12:06:30

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0