Tradera

I bland går jag in på den sidan och surfar runt bland dom olika kategorierna.
Förr var jag inne på väskor för jämnan men det har jag tvingat mig själv att sluta
med, har så det räcker och blir över ett tag framöver nu :)
Igår la jag ett bud på 2 nya läppglansisar (läppomojjer kallar jag dom)
11 kr fick jag båda för! Billigt va? :)

La även ett bud på en Miss Sixty parfym men vart överbjuden så då struntade jag
i den.

Nä nu ska jag göra ett ryck här hemma! Det ser ut som ett bombnedslag här!

KRAM på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Låter så kul det där med Tradera, men jag som, för övrigt, lever på stenåldern har ju aldrig provat=P

2008-09-10 @ 13:49:20
Skrivet av: Anna-Maria

ja tradera är ju kul...både att buda och auktionera! Har man tur gör man ju riktiga fynd :-)

2008-09-10 @ 16:16:47
URL: http://skorpion72.blogg.se/
Skrivet av: Nillah

Jag brukar också snoka runt på Tradera.

Men hittar jag nåt intressant så får jag fråga min kompis om hon kan fixa det för...

JAG kan inte registrera mig....För att någon har använt MINA uppgifter. Jag upptäckte ju det när det började att ringa flera stycken & fråga NÄR grejjerna kom + att dom hade ju betalat för dom.Vad man känner sig skyldig, fastän man INTE är det. Men det vet ju inte den som ringer liksom. Så det blev polisanmälan både från mig & en av dom som ringde & frågade vart videofilmerna var, som hans dotter hade betalat med sina sparpengar.Då känner man sig ju ändå MER skyldig... Polisen hörde av sig senare & talade om att det var en typ neröver som hade gjort detta & det var inte första gången. Jag har ju tänkt att ringa Tradera & prata med dom om dom kan ordna så att JAG kan bli medlem, men det har liksom inte blivit av...





2008-09-10 @ 16:30:16
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Vad snygg din nya sida vart!!

2008-09-10 @ 19:09:55

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0