Liten update

När jag var i stallet idag så bestämmde jag mig för att longera
Collis lite.
Allt gick bra, men hon var lite spänd...det var hon igår oxå,
undra om det beror på nya hästar i flocken??
Efter ett tag knäppte jag lös henne och gjorde några övningar utan
lina, hon har blivit såå duktig!!
Jag lät henne busa lite lite oxå, ganska kul att "leka" med sin häst
ibland! :)
Sorry för dåliga bilder..men bättre än inga kanske? :)
  

Bjuder även på ett kort videoklipp på löslongering, men det är svårt
att både filma och guida en häst samtidigt, därav bara en lite snutt.



NU: Ner till stallet igen (stalljour)
SEN: Ingen aning... :)

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Vilken snygging! Otroligt vacker är din Collis.

Kram

2008-09-26 @ 20:09:49
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: Caroline

Hur coolt som helst!! Vad super kanon duktiga NI har blivit tillsammans! Jag glädjs verkligen med dig sofie! Önskar att jag själv hade haft samma tid och ork. Lycka till med fortsättningen!!

Nu ska vi upp på rummet(södra)och basta med barnen ;o. Sedan bär det iväg till birsta på drakborgen! Kram

2008-09-27 @ 08:12:51
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Fräsigt! Superläckert när hon är fri!

Nu blev jag nyfiken på vad det var för nya hästar också=)

2008-09-27 @ 08:22:34
Skrivet av: carina

Vad roligt att se rörliga bilder,han är verkligen snygg din häst

2008-09-27 @ 14:49:07
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Marita

Collis är så underbart vacker att titta på, kul med en videosnutt. Jag saknar min Speddy mycket, men det finns stall här, som jag kan vara i hur mycket jag vill. Kramiz

2008-09-28 @ 00:04:52

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0