Just another headline...

Har tillbringat 6 timmar idag åt min häst-och-annat-häststök.
Allt tar tid, men det är ju mysigt att vara i stallet och pyssla.
Maria S & jag var till Stöde och tränade idag.
Vi hoppade bana. Jag satt på en mycket pigg & taggad häst
idag, huu! Hon gav mig ett rejält träningspass! (och kanske
träningsvärk??)
Men KUL var det.
Det gick bra för Maria & Avril oxå!

-"Ikväll känner jag för att göra nåt jävla skoj" sa jag till Massa förut.
Efter typ 30 minuter ringde brorsan (Anders) och undrade om vi ville komma upp till dom i kväll! SKOJ!! Så det är planen för ikväll!
Grogg & samkväm!
Skulle vara skoj att åka på BYkrogen.....as länge sen jag var ut på nåt sånt!
Kanske man får med sig sällskapet upp?? *blink blink*


NU:  Ska sminket på & håret fixas!

♥Puss ♥


Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Å jag satt just och "drömde" om att festa! Bykrogen=du &jag+Strömmens drink med två sugrör!

2008-09-27 @ 17:22:21
Skrivet av: Sofie

Det lät underbart måste jag säga!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-27 @ 17:28:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Marita

Hoppas ni får en kul kväll, du och Massa. Kram

2008-09-27 @ 23:59:21
Skrivet av: mamsen

Hoppas ni fick en kul partaj kväll

2008-09-28 @ 12:44:38

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0