Jag lever...

...knappt :) Huuu, har mått som jag fötjänat idag!

Hade en super skojig kväll igår. Emma hade gjort 3
olika pajer + sallad, mmmm! Sen bjöds det bla på
galliano :) Jag fick med mig hela sällskapet på Bykrogen.
Snälla Monke ställde upp som barnvakt! Vilken ängel!!
Hade en toppen kväll fast jag kunde ha skippat nån drink
på slutet....hm.

Tack för en kul kväll Anders Emma Massa & Stefan!

Sätter i bilder i morron!

Puss♥

P.S Steffe vad menade du med kommentaren
i förra inlägget
? D.S

Åsikter!!
Skrivet av: mamsen

Jo jo som man bäddar får man ligga heter det ju men ibland är det värt det .....eller????

2008-09-29 @ 07:19:02
Skrivet av: Caroline

Ja, Emma är kanon duktig med att laga sina pajer!! I know!!

Kul att kvällen blev lyckad!

Kram!

2008-09-29 @ 08:13:34
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Jag tycker du är lite snål med information, jag vill höra om Bykrogen =)

2008-09-29 @ 08:15:13
Skrivet av: Sofie

Frun: Det var inte så mycket folk...inte så mycket roligt folk om jag säger så...:) Dansen utblev nästan oxå! :( Och ingen drink med 2 sugrör!!!

;)Fast annars var det kul, hihi*

2008-09-29 @ 08:57:08
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Tack själv för en skojig kväll! Nästa gång tror jag att vi dricker lättöl!

Kram

2008-09-29 @ 09:29:26
Skrivet av: Sofie

Emma: Ja det tror jag med, haha!

2008-09-29 @ 09:45:37
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0