Kallt i kväll.....

Nu har jag ätit tacos, sovit en timme & kopplat bort alla (nästan) knasiga
tankar .
Sitter med färg i mitt hår just nu, ska färga mitt "under hår" mörkt.
Hoppas på bra resultat.... Vill ju vara fin tills på lördag då vi ska på fest
på Edeskola! :)

Ser verkligen framemot lördagen, för då ska jag, Maria J, Cherokee,
och Collis på Näset  Och sen på kvällen lite fest tillsammmans!!
NICE!

Ha en bra kväll allihop, jag återkommer i morron....





Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Ser också framemot helgen ska bli jätte roligt!!!



Kram Maria '

2008-10-30 @ 21:21:54
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: Anita

Halloy!Hoppas allt är finemang!!



kram!

2008-10-30 @ 22:53:05
Skrivet av: Frun

Va kul,är det hoppträning som vankas tro?

2008-11-01 @ 07:28:10
Skrivet av: Caroline

Vilken fin bild!

2008-11-02 @ 10:20:33
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0