Ikea dag!

Eftersom att det regnade som bara faan i dag så
beslutade mamma & jag oss för att besöka Ikea.

Nä vi väl kom dit så frågade jag henne om jag inte
skulle skjussa henne i en rullstol (finns ju att låna där)
men det sa hon NEJ till först. Men eftersom att det är
stora utrymmen & mycket vi ville strosa runt & kika på
så ångrade hon sig. Hennes ben & fotleder kanske
skulle palla typ 1 timme där inne. 
Fasiken va många skratt denna dag har bjudit på,
ett tag skrattade jag så tårarna rann....och jag fick
knipa för att inte pissa på mig! :)
 Min kära mor ♥  

Mamma fick bli en "pack åsna" inne på lagret, bara luggen som stack
fram...därav våra skratt-anfall!
  <---asgarv!
TACK mamma för en ROLIG  dag!!

Tjingeling!

Åsikter!!
Skrivet av: Nillah

Vi, mammis & jag, brukar också ha

såå himla KUL när vi åker till stan,

det blir MÅNGA skratt & MYCKET flams.

Men skoj är det =0D

Hmm, jag tror jag ska köra mammis i rullstol nästa gång vi ska på IKEA ;0P

TACK för tipset!! Kram

2008-10-01 @ 22:24:12
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Skrivet av: carina

Visst är det roligt då man kan ha så himla roligt med ens egen mamma,underbart.Ni är bara för härliga.

2008-10-02 @ 08:21:22
URL: http://httpcarinaina.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Ja nog vart det många skratt alltid men det var kul att äntligen orka vara med hela tiden.Tack själv för en kul dag!! Men bilderna......usch (suck)

2008-10-02 @ 08:27:25
Skrivet av: Frun

Praktiskt att kombinera färdmedel och packvagn =)Jag kan tänka mig hur kul ni har!

2008-10-02 @ 09:44:00
Skrivet av: Kina

Låna rullstol gjorde vi också till mor då vi va där och jag kan säga att vi fick skratta mycket den dagen Andreas, Daniel och jag(även mor)!!! Håller tummarna för att Collis snart blir bra/Kram

2008-10-02 @ 10:07:57
Skrivet av: Marita

Jag kan se och höra er, man har alltid roligt med er. Det är kul att shopa med sin mamma, min mamma orkar inget nu, för sin höft, men det blir rullstolen mycket bra tips, då kommer hon inte undan. Kram

2008-10-08 @ 08:52:32

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0