Häst snack & bilder!

Idag på förmiddagen har jag, Maria & Anna-Lena tränat lite
Parelli. Gick rätt så bra, tränade mycket på volt (cirkling game).
Försöker få henne att vara lugn i alla gångarter..!
Men hon har så stort steg min kära häst så galoppera på en
liten volt är ingé roligt

Det är rätt så häftigt att se vad lyhörd hon är...      
När jag vill att hon ska komma in till mig i longeringen så böjer jag mig
ner lite grann och tittar på hennes bak...då ska hon sakta in och komma till mig.
Idag tappade jag sticken (en lång piska) av misstag & böjde mig ner för att ta upp den.
Då kommer hon direkt in till mig som står i mitten. Ganska lustigt...& KUL!

   
   
  

Åsikter!!
Skrivet av: Frun

Kul med mycket bilder, underbar sista bild!

2008-10-22 @ 17:17:20
Skrivet av: mamilla

Halåå!

Börje börje börjes!

hahahhaahha visst var jag rolig igår.Fniss!

Ha de gott kusin vitamin /Kram Mamilla

2008-10-22 @ 19:36:46
Skrivet av: Anonym

Håller tummarna för dig o att din njure passar.jag skulle ha gjort detsamma för mina bröder.

2008-10-22 @ 20:09:36
Skrivet av: Maria

Hej och tack för en trevlig träning.

2008-10-22 @ 22:07:06
URL: http://miamariaj.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

En mycket klok häst!!

2008-10-23 @ 08:10:52
Skrivet av: Angelica

Hej! Tack för det =). Jo man har fått lite energi fast hösten kommit =). Jag läste det om donationen, kanonfint beslut du tagit! Hoppas allt går superbra för er båda! KRAM

2008-10-23 @ 12:20:20
URL: http://anga.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0