Dagens!

Dagens humör: Lite trött,beror nog på vädret...

Dagens mående: Lite förskyld men annars bra!

Dagens borde: Städa  i garderoben.

Dagens frisyr: Allt bakåt i en hästsvans.

Dagens klädsel: Svarta mjukisar & sportbh

Dagens planer: Fixa med skåpet, städa lite

Dagens vill ha: Våran köksmöbel NU :)

Dagens längtan: Till helgen

Dagens fundering: Många....

Dagens beroende: Mitt vanliga, cola light

Dagens tråkigaste: REGN!

Dagens tidning: Nyaste nr av Veckorevyn

Dagens låt: Katie Perry - I kissed a girl

-DU som har blogg: kopiera och skriv dina dagens du med !!

Åsikter!!
Skrivet av: Helèn

Jag snodde din lista!

2008-10-09 @ 16:38:13
URL: http://helenberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0