Städning!

Huset har varit i stort behov av städning dom senaste dagarna men jag har helt saknat motivation!
Vi trivs inte speciellt bra här i Boda (vilket jag redan visste innan vi hit flyttade ifs) så därför har min
lust att ha det fint & mysigt omkring oss försvunnit ! Rätt så jobbigt eftersom att jag är en ganska
pysslig person i vanliga fall.
Men i morse när jag vaknade och låg och funderade så kom jag på att det var dags att rycka upp mig/oss.
Även om vi ser det här som ett tillfälligt boende så behöver det inte se ut som ett bombnedslag ändå.
Sagt & gjort, nu är det städat här! Sååå skönt inför helgen!

Idag har vi även anmält oss på en husvisning *spännande* Fast jag har inte så stora förhoppningar,
det är inte riktigt vad jag tänkt mig men man kan alltid kolla. Man vet aldrig hur man känner när man
väl kommer dit. Berättar hur det gick när visningen har varit.

NU: Hänga tvätten, UTE, det är väl ett vårtecken om nåt!

P&K


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

åhåå... nu blev jag nyfiken på vart ni ska kika. :-D

2008-05-09 @ 20:56:46
URL: http://woodland.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0