Godis sugen!

Åh va jag är sugen på nåt gott!
Såg en bild av marängsviss förut...det såg sjukt gott ut!
Lös-godis skulle oxå sitta fint!
Kanske jag ska ta å frossa lite i kväll? Vore jäkligt gott....

Men jag blir helt skogstokig på våran parabol! Får inte i nån
bild för att det står några jävla ynka träd i vägen!!
I kväll är det ju DHW!!!! Det slutade ju så otroligt spännande sist.
Men det ser ut att bli en kväll utan tv....karln ligger och snarkar i
soffan!
*SUCK*

Kanske jag ska åka till bror & låna nån film?!

Men först skulle jag ha varit till stallet & ridit.....trist i blåsten
men vad gör man? Man har ju ett ansvar None



-Är min header borta tro? Ser ut så på min dator??!


♦GLÖM inte att säga vilken dekal som ni tycker är snyggast!♦
(förra inlägget)
.

Åsikter!!
Skrivet av: Cim

Ja, din header är borta... Vart har den flugit, ni hade blåst hos er va??? ler

Ha en underbar kväll...

KRAMEN

2008-05-13 @ 17:57:47
URL: http://nygiftafreun.blogg.se/
Skrivet av: Mallan

Ja är åxå sötsugen !! Så ja slängde ihop negerbollar som står i kylen å stelnar på sig nu !! mmmm ;P

2008-05-13 @ 20:55:54
Skrivet av: Mia

Headern är borta.



Gottasugen... Det är jag jämt!

Men jag har bullar i skafferiet efter dagens visit från MC-köpare. Så jag ska svulla bulle och kaka. mmmm....

Skittrist med blåsten. Måste vara jävla trist att rida i sånt här väder?!

2008-05-13 @ 21:32:07
URL: http://woodland.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0