Goddag tisdag!

Jag är lite bättre i dag! *peppar peppar*  Sov jätte mycket i går &
vaknade 05.30 i morse & var utsövd men ack så ont i halsen.
Tog Ipren & drack lite av kaffet älsklingen gjort så kändes det lite bättre.

Köpte VeckoRevyn igår, brukar göra det i bland.
Ni som känner mig väl vet att jag är en "tidning-o-man".
Älskar tidningar, allt ifrån heminrednings tidningar till
häst tidningar. En härlig känsla att ha en rykande färsk tidning i
handen &  en godis påse i andra! ;-)
VeckoRevyn hade ett erbjudande jag inte kunde motstå!
5 nr & en snygg sommarväska för bara 98:-!


Åsikter!!
Skrivet av: Mallan

Åh d erbjudandet fick ja åxå en i en tidning ! Snygg väska !! Men ja ha ju såklart drullat bort lappen, så nåt erbjudande blire inte för mig ;p



Skönt att du börjar må bättre !! :)

2008-05-27 @ 10:49:08
Skrivet av: Anonym

Jag har läst Allers i hela mitt liv Jättesvårt att sluta med det. Hoppas du blir piggare nu när solen skiner/Gittan

2008-05-27 @ 11:51:08
Skrivet av: Mia

Näe, inte nu prenumererar jag. Förut på Nemi.

2008-05-27 @ 14:25:07
Skrivet av: nikita

ja prenumunerar på Vi Föräldrar =)

2008-05-27 @ 18:37:50
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Ja då vart det väl 2 flugor i en smäll då för du är väl väskoman också. Hihi. Vilken tur du har

2008-05-27 @ 23:01:27
Skrivet av: Therese

Jag älskar oxå tidningar, prenumererar (svårt ord att stava) ofta på olika tidningar, brukar nappa när det är ett roligt erbjudande ;)

Ska ni vara med den 5/6?

Kramen

2008-05-27 @ 23:26:50
URL: http://tostberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0