God morgon härliga lördag!!

Solen skiner & jag är glad!

Igår kväll var Massa & jag ute på en tur med hästarna.
Massa körde & jag red!     MYS!!!! <3
Snart ska vi sticka i väg på Lindberga.
Vi har stalljouren där i helgen nämligen. Och idag är det tävling
där nere oxå. Jag vet inte om jag ska vara med..får se hur jag känner
när jag kommer ner.

Ikväll ska vi grilla här hemma! Henke & Stefan ska oxå komma.
Till det ska vi dricka lite goda drycker None Mums!!

Hoppas ni får en FAB lördag & njut av livet!

PUSS!

Åsikter!!
Skrivet av: carina

Hoppas att ni får fint väder i kväll då.Jag ska ut på en promis med hunden och sedan in o fortsätta städa (vårstädning på G) och "leka"lite i paintshop pro.Ha det så bra

2008-05-17 @ 09:35:03
Skrivet av: CARINA

VAR HAR DINA LÄNKAR TAGIT VÄGEN?

2008-05-17 @ 09:41:15
Skrivet av: Sofie

Länkarna är där dom ska när jag tittar efter iaf

:-)

2008-05-17 @ 13:56:15
Skrivet av: lina

det är klart att du får länka mig på din sida :D

2008-05-17 @ 14:04:35
URL: http://linawikberg.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0