Va snäll ni är!

Måste börja med att tacka alla som tog sig tid att skriva en
grattis kommentar till mig!! TACK!!!!!!!
Ett tack till alla som skickat grattis sms oxå, har tyvärr inte
kunnat svara er, måste fylla på telefon!

Så var påsken här! Jag är långledig, så skönt.
Vi hade planerat att angla idag men ställde in dom planerna
igår kväll! Ha en del att fixa med när det gäller hästarna inför
en kommande grej *ler hemlighetsfullt*

PÅSK-PLANER?
I kväll är vi bortbjudna på middag, det ska bli gott image1574
Resten av helgen har vi inga direkta planer....har inte hört om
nåt skoj heller....än så länge image1554

♥Måste berätta för er att igår när jag kom hem från jobbet så
hade min kära sambo påskstädat, och då menar jag verkligen
städat : lagt fram påskdukar
och tagit fram påskpyntet, tagit in ris och fixat med det!
Det var så HIMLA JÄTTE FINT här! Snacka om skönt att komma
hem och inte behöva göra någonting!! image1577

Igår kom mina syskon och grattade mig i efterskott (eftersom att
jag inte var  hemma på min födelsedag)
TACK snälla ni för fina presenter!

Det här vart ett "hattigt" inlägg, hatar när jag får till såna, men men.

Till slut vill jag önska er:
image1578


Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

Grattis i efterskott gumman
hoppas din dag blev bra
hade ingen koll på att du fyllde år nu

2008-03-21 @ 11:07:03
Skrivet av: Annelie Sjöbom

Detsamma till er o ett stort GRATTIS i efterskott.=)

2008-03-21 @ 11:27:59
Skrivet av: Marie S

Glad påsk, hoppas helgen blir solig och fin. Så det går att vara ute och sola lite. Kram Marie

2008-03-21 @ 14:23:16
Skrivet av: Marie

Vilken snäll och go kille du har, som fixar och donar! Vad skönt att bara komma hem och allt är fixat!

Jag önskar dig en trevlig påskhelg!
Kram

2008-03-21 @ 19:38:39
URL: http://marie2u.blogg.se
Skrivet av: Sofie

önskar dej en GLAD PÅSK!!!

2008-03-21 @ 19:44:40
URL: http://soffie69.blogg.se
Skrivet av: Gunilla

Grattis i efterskott och en riktigt GLAD PÅSK önskar jag dig!
Kram

2008-03-22 @ 08:34:41
URL: http://www.cukids.se
Skrivet av: Therese

HIPP HURRA!!
Grattis i efterskott :)
Hoppas du fick en underbar dag!
KRAMEN**

2008-03-22 @ 21:09:48
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0