Mysiga lördag

Det  var en toppen kväll igår! Jätte god mat & dryck!
Det var rena gala middagen!
TUSEN tack Daniel & Carro för den roliga kvällen!

 <---pappa läser menyn!  Emma & brorsan
 Mamma & Gry   Me my self & I
 <--Härligt kort på mor&far  Anders & Pappa
 VÄRDPARET!  <--Vi

I dag ska jag följa med Maria S & kolla på hopptävlingar, 130:s hoppning!
På Färsta! :-) Det ska bli skoj!

Ha en bra dag, uppdaterar nog senare!

Puss!

Åsikter!!
Skrivet av: carina

såg verkligen mysigt ut. Kul att träffas alla så där i en familj. Hoppas dagen blir bra i dag också. Carina

2008-03-15 @ 10:36:40
Skrivet av: caroline

TACK så mycket själv för att ni kom!! Vi hade också en väldigt trevlig kväll tillsammans med er alla.
Snygga bilder!! ;o)

2008-03-15 @ 11:24:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: mamsen

Var verkligen trevligt och så god mat!!! Men var kortet på oss nödvändigt ?????????

2008-03-15 @ 12:00:16
Skrivet av: Marie

Ni verkar ha haft en trevlig kväll!

vem hejar du på ikväll!????

Jag önskar dig en bra lördagskväll!
Kram från Marie

2008-03-15 @ 19:48:20
URL: http://marie2u.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0