Måndag=ledigt

Nu är jag ledig i 2 dagar efter jobbarhelg. Ska bli skönt.
Egentligen skulle jag in på jobbet idag i ett ärende men
kom på att jag har besiktningstid för bilen halv 2.

Till helgen ska kanske Massa & jag åka till Hassela fre~sön.
Vi satt & pratade förra veckan och kom fram til det att
det skulle vara mysigt att åka bort en helg & mysa och åka skidor.
Men allt hänger på om vi får låna husvagnen av en kille vi känner.
Om den var ledig var det inga problem så det återstår att se.
Annars vart vi bjudna på middag hos Daniel & Carro så vi blir inte
"göra-lösa" :-) Det är typiskt att när man blir bjudna på middag så
har man bestämt annat.....

Idag på förmiddagen ska jag ut och rida.
Vi behöver verkligen komma  ut C & jag.
Guuuud va hästarna släpper päls nu! Speciellt Susand.
Det YR hästhår kring dom :-)

Men VARFÖR är det inget vårväder! Vill ju sol & få en massa

energi juh! GE MIG SOL image1550


NU: Kaffetåren

Åsikter!!
Skrivet av: Anna S

Gud va mysigt att vara i hassela en helg. Vi är också sugen på att hitta på nåt sånt snart.
kram

2008-03-10 @ 14:21:54
URL: http://lakelanders.blogspot.com

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0