*En liten update*

Det var skoj att kika på tävlingarna idag! Man blir toksugen
att tävla själv!! Men va närvös man kommer att vara!! HUA!

Har haft en hemsk huvudvärk på eftermiddagen.
Jag frös och var allmänt hängig när jag kom hem.
Trodde helt klart att jag höll på att bli sjuk!
Sov en stund & känner mig lite bättre men det är nog
nånting på G tror jag, förkylning??!

Ikväll blir det en lugn hemma kväll framför tv:n!
Kanske vi tittar på melodifestivalen, har ingen
aning om vilka som är med i finalen, är ganska
ointresserad av det faktiskt...men vi ska äta kex
och ost & mysa bara, skönt!

Hoppas ni får en mysig lördagskväll alla ni där ute
i cyberrymden....

image1571

Åsikter!!
Skrivet av: Erika, såklart!

Älskling, jag älskar dig och jag saknar dig!!!! Baby, you rock my world.. ;) Nu är det Oscar som gäller! =) Pussar i massor

2008-03-15 @ 22:44:22
Skrivet av: Sofie

Erika: Haha, söt gumman! Undra om du var lite "på trycket" när du skrev?! Hihi; Love u too honey! Hoppas ni hade super skoj!!

2008-03-16 @ 08:02:05
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

här vart det också en lugn tv kväll. Men jag tycker att rätt låt vann !!!!!!

2008-03-16 @ 09:02:07
Skrivet av: Anonym

Tack för lånet av tofflorna inatt =) Skönt å slippa gå i kängorna hela natten. kram från en Grillkotte

2008-03-17 @ 04:03:37
Skrivet av: Marie

Ha en underbart bra dag!
Hoppaas allt är bra med dig!
Själv så har vi snökaos här i gbg!

Ha det gott!
Kram Marie
Ps. jag fyllde i din fråga!!! Många medelålders som bloggar hos dig!
=)

2008-03-17 @ 13:26:01
URL: http://marie2u.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0