Kalas dagar!

Nu har det varit 3 kalas på 2 dagar. Förmodligen har man lagt på
sig nåt kilo efter alla tårtor ;-/ Glenn har fyllt 20! Irma har fyllt 9 &
Maja fyllde 10 år i dag    Grattis till er alla!

Snacka om att jag var brydd i dag när jag hämtade posten...
..jag hade fått Escada produkterna REDAN!
Det tyckte jag var snabbt jobbat!! Åhh va dom luktade gott!
Härligt med en lyxig dusch kräm & lotion.

Jag sitter & väntar på att min sadel ska anlända till Fränsta
på Ica så jag kan lösa ut den...den skulle ha kommit igår men
icke.
Collis hade massören hos sig igår, hon var lite spänd
vid korset...nåt mer var det inte så det känns skönt att jag kollat
upp det.

I morgon är det midsommar, min favorithögtid. Men i år blir det
inte som jag hoppats fira den men det får man ta igen nästa år.
På lördag blir det parken iaf, ska bli skit skoj!
Lena ska ha för-ferra! Hoppas det kommer mycke folk!

Nä nu ska jag sluta tom skriva

Avslutar med några bilder på kissemissarna som nu är
6 veckor.

  

 Mamma katt ♦PUMA

 

Update: Sadeln passade inte...nån som vill köpa
en hopp-sadel?
(jag har öppetköp men tänkte
erbjuda er att köpa ändå ;-)

Åsikter!!
Skrivet av: nikita

haha ja men du vet hur ja är, ja får myror i arslet av å sitta hemma :P

ååh va söta missarna är . förresten tror ja min har ett namn, tore ska han nog heta :D

2008-06-19 @ 16:09:29
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: Bosse

hej det var en väldigt fin sida detta vännen

du är så duktig:)

kram Bosse

2008-06-19 @ 16:22:31
Skrivet av: Ann

Jepps grillat är godast!

2008-06-19 @ 19:55:33
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0