Jag älskar solen!

Idag är första dagen på över en vecka då jag känner mig rätt bra i förkylningen!
Skönt!

Just nu här hemma så håller vi på att pysslar med parabolen, har varit utan tv
i över 3 veckor nu! Får inte in en bild på hela tomten!!!
Men nu har vi dragit kabeln över vägen där det är mer öppet! KANSKE att det
kommer att funka nu?! Håll tummarna!

Jag går å väntar på mitt paket med kläderna jag beställde...hoppas jag kan ha nåt
av plaggen iaf, det kan vara vanskligt att beställa från nätet.
Men oftast har jag tur & kläderna passar!

-BRUKAR DU BESTÄLLA KLÄDER PÅ NÄTET?

Hörs senare!

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Trist att vara utan tv :-(

Tur att det finns dator iaf ;)

Jag beställer ofta kläder från nätet, kul med nätshopping tycker jag ;)

2008-06-03 @ 10:25:28
Skrivet av: Gittan

Jag har precis beställt tunika byxor klänning kjol och en roddmaskin från Ellos Jag gillar att beställa hem för då får jag prova i lugna och ro Ha nu en trevlig dag och var rädd om dig kram/Gittan

2008-06-03 @ 10:43:00
URL: http://gittanwb.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vi vill se mera kort på alla söta kattungar

2008-06-03 @ 12:19:54
Skrivet av: mamsen

Hoppas ni får till tv-n nu då.Jobbigt att vara utan om det är regnväder och man vill sitta inne och kura. Kram

2008-06-03 @ 12:24:34
Skrivet av: Lina

hahaha, jag brukar inte så ofta köpa kläder på internet, men visst har det hänt xD

och tyvärr blev det inge bilder från dressyrträningen, för kameran låg hemma på köksbordet och väntade när vi kom hem! ;)

Kram<3

2008-06-03 @ 15:48:33
URL: http://linawikberg.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

ska va string kalsonger då, är ju inte alltid man hittar det här hemma.

2008-06-03 @ 16:38:55
Skrivet av: nikita

ja brukar beställa kläder på nätet, åt mig själv så blir de mest från h&m för där vet man vad man får , oftast ! ibland ellos eller halens också,

till albin beställer jag rätt mkt kläder på nätet eftersom alla danska kläder som jag älskar inte finns i sundsvall i butik =)

+ att de är roligt att få hämta ut paket eller få hem paket i postlådan :D

Hoppas min kissebäs mår bra :D

2008-06-03 @ 18:16:09
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: carina

Nä jag beställer sällan hem kläder på nätet iallafall åt mig själv.Jag kan någon enstaka gång köpa till Amandus. Saken är den att jag handlar ytterst sällan kläder till mig själv.

2008-06-03 @ 20:18:40
Skrivet av: Sofie

Anonym: Jag ska knäppa lite mer kort på kissemissarna & sätta ut! Roligt att du/ni skriver vad ni vill se mer av i bloggen :-)



Anonym2: Haha! SexxxY!! (not)



Nikita: Kissen mår utmärkt ;-)



Puss på er alla!

2008-06-03 @ 22:49:32
URL: http://sgradin.blogg.se/
Skrivet av: Bodil

Jag beställer massor på internet ofta barnkläder det är sååå smidigt. Kramiz

2008-06-04 @ 09:30:11
URL: http://trollmammas.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0