God Morgon onsdag!

Startade min första semesterdag med en härlig frukost??!
Kladdkaka & kaffe. Fy va sött så här på morgonen, ångrar
mig...uäk!

Jag glömde att berätta för er igår att jag fick ett glädjebesked
innan jag slutade jobba igår. Jag har sökt en tjänst som
ut-annonserats, och jag fick den!! Weiiho! Nice att få ett sånt
besked innan man går på semester.
-Kina! Jag ska komma ihåg siffran 17, som numera är mitt
tur nummer!

Igår beställde jag en härlig duschkräm & en matchande
hudlotion till, från Escada! ------------------------->
Jag gillar den parfymen så då gillar jag nog dom här oxå!
Super bra pris...99:- för båda! (150ml)

Isabella Löwengrip (Blondinbella) har öppnat en internet butik "Bellme" som är en ny sorts outletbutik där man varje dag kan köpa kvalitetsvaror, som t ex mode, kosmetika och prylar, till fyndpris. Länk här.
Det är endast EN vara per dag som säljs så man måste vara
snabb, lagret är begränsat!

Ha en bra dag kära läsare!

♥Och tack för att ni kikar in här hos mig! ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Anita

Hej!Fasen va jag kände mig otrevlig idag men hade superbråttom, var bara in och kollade priset på en strykbräda sen hade vi en tid att passa, var bara dumt att jag ens gick in, hade kunnat gjort det efter...efterklok som man e..ska till carro och klippa mig imorrn, hinner jag kikar jag om du är hemma på hemvägen, Josse vill så gärna se kissungarna!



Kram!!

2008-06-18 @ 12:32:20
Skrivet av: Sessan

Ja, visst är den underbart söt! Har haft väldigt roligt med den hittills =)



Har kollat mailet nu och återkommer så snart jag kan =)

2008-06-18 @ 16:34:00
URL: http://sessan82.blogg.se/
Skrivet av: carina

Grattis till tjänsten

2008-06-18 @ 18:06:11
URL: http://carinaina.blogg.se/
Skrivet av: Mia

Ha nu en underbar semester!

Och framförallt en trevlig midsommar!



GRATTIS till tjänsten! Inte helt fel besked innan man går på semester. :-D NAJS!

2008-06-18 @ 19:16:12
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Marie S

Grattis till tjänsten. Ha en riktigt härlig semeseter. Kram

2008-06-18 @ 21:23:05

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0