Crowned

I morgon är det premiär för en ny reality serie på 3:an.

•Crowned•

I åtta avsnitt tävlar lag bestående av mammor och döttrar för att vinna en skönhetstävling.
Varje mamma-dotter-lag måste visa tålamod, humor, skönhet och laganda, samt skapa en vinnande look. Utmaningarna förbereder dem inför den slutgiltiga skönhetstävlingen - och priset på 100 000 dollar!

Hihi, det här kommer nog att bli skoj!
Jag gillar nämligen (vissa!!) dokusåpor...


                    -Gillar du dokusåpor?

Åsikter!!
Skrivet av: Bosse

har fundera färdigt ska väl förska ge mig på detta

med att blogga så nu har jag ordna det

2008-06-24 @ 16:10:43
URL: http://bobarca.blogg.se/
Skrivet av: Mallan

Aah d är kul me vissa dokusåpor !! ;D Crowned skulle ja vilja se, gäller å komma ihåg å slå på tv:n då bara ;)

2008-06-24 @ 18:37:12
Skrivet av: Anita

Du är utmanad, kolla min blogg!

2008-06-24 @ 20:12:06
Skrivet av: sessan

Asså, ännu en sån där usa-crazy-såpa om skönhet! jag är faktiskt inte mkt för tv överlag och särskilt inte sån underhållning som såpor... men visst kan det vara roande en söndagskväll när man är hmma och är bakis! =)

2008-06-24 @ 22:49:42
URL: http://sessan82.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0