Bikini!

Nu har jag bestält en ny bikini!
Mina gamla var allt jag inte ska ha...smala axelband
& inget stöd!

Hoppas den här kommer att passa!!




                         -Har du en bikini/baddräkt som du trivs i? 

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Jag har en röd med breda band & bygel & trosa som går högt. Fast jag vissar mig inte så ofta i bikini, mest hemma. Trivs bra i bikini bhn & shorts.

Va gulliga katterna är.

Kram

2008-06-04 @ 13:08:14
URL: http://lofgrens.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

Skulle behöva nått nytt. En bikini med linne till kanske?

2008-06-04 @ 14:23:02
Skrivet av: caroline

Ja du, jag har nyss köpt en ny bikini....:-O

1000:- På sköna under. Jag hade visserligen presentkort där, men jävligt dyrt ändå. Men jag är nöjd och den är av god kvalité.

Din som du beställt var också super nice!!

Ha det gott!/Carro

2008-06-04 @ 21:05:54
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/
Skrivet av: Lizzen

Huaaa bikini och baddräkt tillhör inte mina favvo kläder precis....ser man ut som en dallrig michellintant så ja du förstår själv.Men visst kan jag klä av mig ibland också å bränna på fläsket lite men då ser jag till att ha nått att dra på mig FORT om någon kommer,vill inte åka dit för mord;O)Ha det bra,söta kissungar föresten.

2008-06-04 @ 21:21:52
Skrivet av: steffe

jag har ingen men kanske jag få ta över din gamla jag behöver ju iaf inte så mycke stöd :)

2008-06-04 @ 21:42:08
Skrivet av: Cec

Hej! åh så snygg bikini!! Vill bara få veta var du köpt den! hälsar Cec

2008-06-05 @ 10:00:17
Skrivet av: Mia

Gud vilken snygg!

Vart har du beställt den?

Jag måste nog ha baddräkt i år, för magen är som en degklump. haha....

Men den där var riktigt jävla snygg!

2008-06-05 @ 11:42:53
URL: http://woodland.blogg.se/
Skrivet av: Sofie

Steffe: HAha, ja låna min gamla du ;-)

Cec & Mia: Den är från Ellos :-)

2008-06-05 @ 20:59:34
URL: http://sgradin.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0