Kul underhållning för uttråkade

Läste lite bloggar förut & hittade en länk till en rolig sida.
Där kan du byta frisyr, ändra ögonfärg & en massa annat.

Före bild:                                                      Efter:



Jag mixrade bara lite snabbt med ögonen & munnen (+foundation) 
Det finns massor att göra men jag var lite stressad...
  Testa ni med!
Lägg gärna upp bilderna på era bloggar så jag få se

LÄNK här.  

 -Det går snabbt att registrera sig som medlem!

UPPDATERAT SENARE:
Det här var KUL!
Här får ni se fler ;-D

 
Haha, munnen ser inte klok ut juh!

Åsikter!!
Skrivet av: Monika

Första bilden blev skitsnygg, när du har svart, passar jätte bra på dig! :-)

2008-07-08 @ 08:06:54
Skrivet av: mamsen

Kul grej och ett intressant sätt att bli inspirerad på när man t.e.x vill byta frisyr

2008-07-08 @ 09:53:37

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0