Inflyttningsfest!

Hej på er!

Nu kliver jag in på min sista semester helg. Tråk!
Men den här helgen är fylld med festligheter så det
ska bli SKOJ!
I kväll ska vi på inflyttningsfest hos Lena i Matfors.
Hon har ju blivit Matforsbo hon


Igår var Massa & jag i Birsta en sväng.
Små shoppade lite smått & gott
Massa köpte nya brallor, i typ lite militär stil + en fräsch
vit tröja. Allt var på rea! :-)

  


På hästfronten så har Collis fått lite sommarlov.
Rider lite sporadiskt bara. Skönt för henne att gå
i dom där stora hagarna & bara beta i någon vecka.



Idag har Massa & jag bokat husvagnsplats till Junsele-festivalen!
FAAN va skoj det ska bli, fredag-söndag! 25-27 juli....




Nä nu ska jag sätta mig på ballkongen ett tag!


Puss på er ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Bodil

Skönt på balkongen men det kunde ju få vara mera sol!! Kramiz

2008-07-11 @ 14:22:41
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Skrivet av: veronica.w

ja, det tycker jag att du ska göra =)

här ska du få lite insperation

www.bigcitytattoo.se

klicka på vivecas gallery



ha så trevligt på festen ikväll =)

2008-07-11 @ 15:36:58
URL: http://veronica74.blogg.se/
Skrivet av: Gunilla

Njut av dina sista dagar i "frihet". Ser fram emot att träffa dig på jobbet nästa vecka.

Valpara har börjat titta fram. Det har kommit 2 hittills idag och fer är på väg. Det finns bilder på hemsidan.

Kram

2008-07-11 @ 16:16:02
URL: http://www.cukids.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0