Hemma igen!

Åh vilken GRYM teater!! Rekomenderas verkligen!!
Speciellt till alla er som har barn. Men även rolig för oss
barnlösa. :-)
Skådespelarna var helt suveräna alltså!
Krösa-Maja skrämde livet ur Gustav (syskonbarn 3år), hihi!
Han klättrade uppöver halsen på mig ;-D Och kollande med
STORA ögon på henne.

Knäppte flera bilder men dom vart inge bra alls mot solen..
Men sätter in några som vart ok.

 Här ser man vilken duktig fotograf min mor är....
vart är Majas huvud?? ;-D





 Detta vart bättre


Hela gänget!

Här kommer ett kort videoklipp när "Lina" sjunger för "Alfred"


TACK för en trevlig kväll mamma + alla barnen!

Puss ♥

Åsikter!!

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0