Mina läsare!

Till ER ALLA som kommenterat mitt förra inlägg:

♥TUSEN TACK för era söta ord & erat stöd!!!! ♥image1460

Kommer senare i bloggen att berätta
vad som hänt,men inte nu.
Det jag kan säga är att jag är frisk &
har hälsan så det är inget sånt
allvarligt  (som tur är) .
Men man kan vara ledsen ändå över
tråkiga saker som händer i ens liv.....

Återigen: Tack alla!

-Till dig anonyma som skrev, vilka kloka & fina ord
du skrev till mig! Dom värmde verkligen!!
 Hoppas du fortsätter att läsa min blogg!
(Nyfiken på vem du är ;-)


P&K


Åsikter!!
Skrivet av: Sessan

Men oj gumman! vad är det som har hänt? Jaja... året verkar inte ha börjat bra för många =( Ta hand om dig och en stooor kram från Sessan

2008-01-17 @ 20:07:00
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: veronica.w.

Tack för din omtanke...jag hoppas du känner dig bättre, sköt om dig =)

2008-01-17 @ 21:42:35
URL: http://veronica74.blogg.se
Skrivet av: mamsen

det ordnar sig gumman.Allt har nog en mening ska du se

2008-01-17 @ 23:50:29
Skrivet av: Anita

Hej!Vet ju inte vad som hänt men hoppas det ordnar sig, det gör det säkert.
Förstår din känsla om att har allt nån mening?
Har själv haft den tanken senaste dagarna, har ju knappt kunnat sova pga alla tankar.

2008-01-18 @ 06:36:51
Skrivet av: Marie S

Du ska se att det ordnar sig. Ha en bra fredag. Kram

2008-01-18 @ 09:13:28
Skrivet av: Marie

en liten fråga som du kanske kan hjälpa mig med????
Hur får man bilden brevid texten, jag har testat men inte lyckats!

2008-01-21 @ 12:48:32
URL: http://marie2u.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0