Kategorier

Jag har skapat 2 nya kategorier här på bloggen.

Recept: Här kommer jag att lägga alla inlägg
som innehåller recept & bilder fån min matlagning
& bakning.
Bilder: Här kommer jag att lägga in bilder från min
vardag, tex mina vinter/sommarbilder som jag brukar
lägga ut. Eller bilder på min djur.

Ev kommer jag att skapa flera kategorier eftersom så
ni kan hitta lättare här på min sida, men jag börjar
med dessa två!

P&K


Åsikter!!
Skrivet av: Carro

Bra fixat! Du ska få lära mig också hur man gör, vid något senare tillfälle. Jag hinner ju aldrig att lära mig själv, eftersom kl bara rusar iväg när man slår ner häcken framför datorn! Kram**

2008-01-16 @ 12:14:50
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Carro

Glömde säga: Tack för trevligt kaffe-sällskap förut!

2008-01-16 @ 12:15:26
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Lite konstigt kaffe röstning... Stort steg mellan en par kaffe koppar och minst 10 koppar.
Jag dricker kanske 5koppar.

2008-01-16 @ 12:35:21
Skrivet av: Sofie

Carro: Ja visst rinner tiden i väg som bara den!!Kan visa dig nån dag =)
Anonym: Håller fullständigt med dig, ska ändra!

2008-01-16 @ 13:10:13

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0