Förbannat....

........jag kan inte sluta tjata om att jag vill bli FRISK!
Är dö le på att vara trött ha ont och vara allmänt slö.
Nu har jag fått hosta oxå. TUR jag har Cocillana.

Nä skit i samma, inget blir bättre av att jag gnäller här.
Nu ska jag ta en kopp kaffe med Cliff & Massa.

BYE!
image1406

Åsikter!!
Skrivet av: Gittan

Jag vet, det är jättejobbigt att vara sjuk och inte kan göra det man vill. Skulle tvätta ett fönster
förra veckan, ställer fram en stol sätter vänster fot på stolen men kan inte dra mig upp hur jag än försöker det högra orkar inte. Så jag känner till det där . Man får bita ihop och göra nåt annat. Kram från en förkyld och ont i fot och onti hand person.

2008-01-03 @ 19:10:13
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: Anonym

mår skitdåligt... men man kan inte leva med någon som gör en illa...

2008-01-03 @ 19:52:17
Skrivet av: erika

Krya på dig lilla gumman å TACK för senast, det var supermysigt!! Vi får försöka ragga m Catrin på en vin/groggkväll nåt framöver..? ;) Puss puss

2008-01-03 @ 21:31:09
Skrivet av: Lizzen

Mmmm det är ganska så jävla påfrestande att aldrig riktigt få känna sig pigg....man vill så mycket med det går inte.

2008-01-04 @ 13:50:23

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0