En vecka kvar till julafton!

Jag tycker det ska bli så mysigt att det snart är julafton!
Så kul att snön ligger kvar (hoppas den gör det en vecka till) .

Idag händer det inte allt för mycket på Sj-vägen 2. Tycker inte att jag får så
mycket gjort när jag ska jobba på eftermiddagen. Alltså man SKULLE kunna
få mycket gjort men för mig går det trögt på nåt vis.
Tänkte iaf dammsuga lite här...och plocka undan rendisken.
Vädret är perfekt för en promenad oxå men den skjuter jag nog på :-p



Jag såg en sån söt "gunghäst" i form av en kamel på internet.
Den var ju såå mycket sötare än en vanlig gunghäst...


Kanske ett litet julklapps tips? ;-)

Visst var den söt?

♥ Ha en bra dag ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Birke

Visst var den söt.

Kanske vore det något för föräldrarna nu efter Egypten.

2008-12-17 @ 16:57:07
Skrivet av: nikita

ja den var riktigt söt =)

2008-12-17 @ 17:28:51
URL: http://nikital.blogg.se/
Skrivet av: mamsen

vilken söt!! En klapp till papsen kanske

2008-12-18 @ 08:11:00
Skrivet av: Emma

Åh!! Jag vill ha! Samlar ju på gunghästar!

2008-12-22 @ 00:25:22
URL: http://mahoglunds.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0