Ny vecka!

Jaha, då var det dags att börja en ny vecka igen! Den inleds med regn....
...tråkigt. Jag var ner till stallet i morse & skulle ut på en tur, det små duggade
bara när jag for ner. Men när jag hade tagit in Collis från hagen & borstat
henne klart så öppnade himlen sig!! ÖS-regn! Så jag satte på henne regn-
täcket & ut i hagen igen! Själv for jag hem & satte mig vid datorn en stund.

Nu är det snart dags för jobb. 14-21! Maria J ringde igår & frågade om jag skulle
med på näset & träna för Åsa i kväll men som den otur jag har så jobbade jag juh!

Hoppas ni får en bra start på den här veckan kära läsare!

Kram ♥

Åsikter!!
Skrivet av: Monika

Ha en trevlig kväll på jobbet!

2008-08-18 @ 13:00:36
URL: http://monkes.blogg.se/
Skrivet av: Frun

Skitväder!

Hoppas vi får bättre på torsdag=)

2008-08-18 @ 15:04:18
Skrivet av: Mia

Ha en trevlig dag på jobbet!

2008-08-18 @ 15:06:46
URL: http://woodland.blogg.se/

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0