I går!

Gud vilken trevlig dag jag hade igår!! Både på dagen & på kvällen!
På dan' så var det klubbtävling på Lindberga.
Collis & jag var med i 2 klasser. Det gick bra för oss!
Bättre i den sista klassen, där kom vi på delad 3:dje plats image1592

På kvällen grillade vi hos Anders & Emma, älgfile & strips med gott tillbehör.
MUMS!
Sen tog vi cyklarna & gjorde byn osäker ;-) Hade verkligen skit skoj!
Kvällen avslutades hos Gittan & Donald, med mycke surr & sång :-)
Sen bar det av hemåt....på en lite vinglig cykeltur, haha!
Bilder från igår kväll sätter jag in senare i kväll!

Hoppas ni haft en lika bra helg som mig!

P&K
 

-Andreas, om du läser det här, fick du mitt sms?
Jag är SÅÅÅ träningssugen ;-D Hör av dig.

Åsikter!!
Skrivet av: Kina

Jag säger bara: Herregud sådana SNYGGINGAR som seglar lätt över hindren!!!/Kram

2008-04-27 @ 17:15:29
Skrivet av: Gittan

Tack för igår Funderar bara varför det ligger en cykelklocka på marken här hemma Gick det verkligen bra att cykla hem som du skrev på min blogg?/Kram

2008-04-27 @ 18:04:32
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: caroline

Hahaha! Gillade NI att sjunga??!!*ler
Vad skoj! Då kanske vi hänger på vi också nästa gång! Det är ju AS KUL!(smart att cykla)
Vilka hemskt fina bilder på er!
**kram

2008-04-27 @ 19:09:29
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: anders

Säg sanningen om cykelturen

2008-04-27 @ 19:54:13
Skrivet av: Anonym

Kina: Hihi* Tack!
Gittan: Hahaha, klart det gick bra att cykla!;P Men det var vissa som bangade att cykla HELA vägen hem! :-)
Anders: JA just jag! Ja glömde ju att skriva at du cyklade omkull, hahahahahh!

2008-04-27 @ 20:32:55
Skrivet av: Malin

Oj sicken fiin häst du har :)

2008-04-28 @ 11:38:51
URL: http://genombrott.bloggagratis.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0