Energi!

Oj vilken energi jag har i dag känner ja! Kan det bero på
att solen är framme? :-) Tog mig i kragen och gick ut &
gick förut, och det var så skönt i solen, den värmde
verkligen...
Snart är det dags för nästa träningspass...ridningen image1592
Jag är så glad för att jag har en hobby jag verkligen
brinner för. Hästarna ger mig så mycket glädje & ny
energi! Vet inte vad jag skulle göra utan hästar & ridning??!
Kan inte tänka mig ett liv utan dessa underbart vackra djur.

Vi pratade om just det här med hobbies på jobbet i fredags,
och dom jag pratade med sa att dom hade inget  förutom
familjen (ni vet, vardagssysslorna) som dom gjorde på fritiden.
GUD så trist tänkte jag....image1591
Alltså, nu vet jag att barn & allt stök runt i kring
tar verkligen tid men i det här fallet så pratade vi om att
dom inte utövade nån hobby / intresse då dom hade tid över....

Hoppas ni får en skön dag allihop & att ni passar på att lapa
lite sol! ;-D
image1615
 



Åsikter!!
Skrivet av: Sessan

Baccardi breezer, watermelon är min favorit! vilken är din?

2008-04-16 @ 13:26:11
URL: http://sessan82.blogg.se
Skrivet av: Gittan

Nog behöver alla en hobby det tycker jag, för har man ingen hobby, vad gör man då. Sitter och slötittar på dumburken. Det behöver ju inte vara just en hobby utan ett intresse. Ta vara på sig själv t.ex Motion är ju nyttigt. Längtar tills du fixat bloggen åt mig Ha en trevlig eftermiddag/Gittan

2008-04-16 @ 14:04:21
URL: http://gittanwb.blogg.se
Skrivet av: Mia

Just nu har jag fullt upp att jaga buse. Så nåt mer än promenader och hussysslor hinns liksom inte med. Än!
Det kommer sen. :-D
Men jag msåte hitta nåt roligt först.

Kunde inte hålla mig från solen idag jag heller. :-D det var helt underbart skönt ute. Men jäklar så man flåsar med en täppt näsa. haha...

2008-04-16 @ 14:20:57
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Therese

Men skojar du att solen ger energi =) Man blir som en ny människa. Inte konstigt att ljusterapi är effektivt på deprimerade människor!!
Hästar är livet, som du säger så ger de så mycket glädje och energi + motion. Inte illa :)
KRAM*

2008-04-16 @ 17:55:57
URL: http://tostberg.blogg.se
Skrivet av: Mia

Min misse mådde inte så bra. Han hade börjat markera inomhus. Och hade det vart avundsjuka för Leo hade det nog kommit bra mycket tidigare än nu.
Jag har skrivit om honom tidigare också.
Men idag blev det till verklighet. Å fy så det gör ont i hjärtat. :-(

2008-04-16 @ 20:50:35
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Mia

JA, därför beslutade vi, eller snarare jag då det var min kisse rätt så tidigt att det inte fick fortsätta.
Han var inte riktigt som alla andra missar. Livrädd för allt som rörde sig typ. Han var till och med rädd för oss när vi var utomhus.
MEn han var ändå min lilla misse.

2008-04-16 @ 21:17:50
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Grattis ti usk-tituleringen =)/N

2008-04-17 @ 07:48:39

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0