Update jakt!

Ingen jakt lycka för mig i dag mina vänner!
Det blåste SVIN kallt i dag verkligen, vi satt högt uppe på en sten så
det blåste extra där! Grrr.


Nu är det lördags städning av lyan som står på schemat, sen hämta go'
dricka (baccardi) som faster köpt med sig från Grekland image1006

Jag kanske uppdaterar sen :-)

PUSS!

Åsikter!!
Skrivet av: Therese

Härligt att du håller mig uppdaterad med era jakttider *haha*
Jag har nämligen INGEN koll när det gäller jakt osv. Men jag är livrädd att någon jägare ska skjuta mig och Folly när vi lufsar runt i skogen. Men då är det säkrare att rida ut på em va *haha* ??
KRAM

2007-09-15 @ 12:14:32
URL: http://tostberg.blogg.se
Skrivet av: Bosse

hej vännen hur står det till med dig då?
hoppas du kommer på onsdag så man får snacka med dig.

2007-09-15 @ 12:29:21
Skrivet av: Helèn

Förstår att ni frös idag, fy vad det har blåst.
Själv ska jag spackla o slipa lite, sedan tv'n.
Baccardi lät helt rätt;)

2007-09-15 @ 13:13:22
URL: http://helenberg.blogg.se
Skrivet av: Maria

Jag kan tro att det inte var nåt vidare att sitta ute i skogen i dag. Snacka om höst storm.
Ha en härlig lördag kväll nu.
Kram

2007-09-15 @ 15:07:16
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: Anita

Hej!ja verkligen kallt idag, måste ha missat nått, nån som tycker du skriver opassande i bloggen??
Kram karam!

2007-09-15 @ 16:40:30
Skrivet av: sofie

Therese: Jag skulle hålla mig från skogen hela älgjakten!..
Bosse: Vi ses på onsdag :-)
Helen: Skål :P
Maria: TAck!
Anita: Japp, vissa tycker det. Men det skiter jag i! Hehe. Det är inte helt smärtfritt att ha blogg. Hahah!

2007-09-15 @ 18:02:49
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

va synd,har längtat efter fler bilder.Vem ska du fråga nästa gång DU skjuter om du har tillåtelse å blogga. Haha

2007-09-15 @ 18:13:19
Skrivet av: Anita

Nä, det är inte helt smärtfritt :-) I know...

2007-09-16 @ 07:24:03

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0