Sak-letare!

Satiken va glad jag blev för en stund sen!! Var ut i förrådet och letade gardiner till hallen..
Plötsligt i säcken med gardiner så hittar jag en påse..
Å DÄR ligger mina försvunna jakt-saker.
Uppsprättarkniven,vapenlicensen & framför allt MAGASINET!
Tack gode gud för att jag hittade igen det!          HAPPY!!

Var ut på en underbar ridtur på C förut, kanon väder att rida i!
Träningen gick bra igår, både C & jag svettades rejält! :-)

Ha en bra helg & ta hand om varandra!

image1039


Åsikter!!
Skrivet av: Helèn

Vilken lycka!
Skönt när saker kommer tillrätta.
Här hemma tror jag ibland att "någon" är och flyttar på grejorna.
Ha en bra helg. Vi träffs imorgon på festen.

2007-09-21 @ 16:09:16
URL: http://helenberg.blogg.se
Skrivet av: mamsen

ja lilla virrpanna det gäller att ha kol på grejerna.Kram

2007-09-22 @ 08:24:11

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0