Måndag!

Ja då var jobbar helgen över. Det har hänt en hel del på hemma fronten i helgen.
Massa hade lånat hem en traktor så han fixade med hundgården.
Lastade in grus där så nu springer hundarna omkring lite mer där, förut satt dom bara
i kojan och tittade ut.. :-) Knäppisar!

Dessutom så gjorde han klart ridbanan till mig oxå, den var jätte bra.  image937
Nu till höst och vintern så har jag bara satt upp vit plaststolp och vita band, men till våren
blir det stolpar och bräder runt om! :-) Då kör vi på lite grus oxå, men det får bli till
våren som sagt. Red lite på den i går och underlaget kändes bra.
Tack Massa för att du hjälpte mig image938

Nu så ska jag dra i gång med städningen rejält! Grus å "skit" över allt här.

Kanske update i kväll!

image940 

Puss på er!

Åsikter!!
Skrivet av: Maria

Det händer en del hos er hör jag.
Kram

2007-09-03 @ 14:19:57
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hej!
Men vad roligt att banan är klar.ha de gott kram mamilla

2007-09-03 @ 15:57:39
Skrivet av: Therese

Åhhh vad skoj och lättsamt med en egen ridbana hemma *avis* :)
Kramen

2007-09-04 @ 21:08:09
URL: http://tostberg.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0