Jäsp!

image1003
Skönt!! Snart är det helg, typ kl 17!
Då ska vi äta en god middag & bara slappa i soffan.
Har varit en hel del stress i veckan så det behövs.

Ska fara med grejorna till tävlingen på lunchrasten så det är gjort.

Är så himla trött, jag fattar inte vad det är....kanske beror det på hösten.
Och i morron blir det ännu tidigare morgon för oss eftersom vi ska jaga.
Massa följer med mig på passet, det är så KUL med sällskap!


Dagens fråga:

-Vad ska du/ni göra i helgen?


Vink vink*


Åsikter!!
Skrivet av: Jenny G

Hallo!
Ja jag ska rida och kanske plocka potatis, jätteskoj. Jag och Rebell var på ridkurs i onsdags det gick bra. Hur går det för dig?
Din sida blev jättefin!!
Kram

2007-09-14 @ 07:02:02
Skrivet av: Maria

Jämt när du ställt den frågan här på bloggen så ska jag jobba. Men nästa helg ska jag då inte jobba....fniss
Hoppas det går bra med jakten.
Kram

2007-09-14 @ 07:59:48
URL: http://lofgrens.blogg.se
Skrivet av: mamilla

Hej hopp!
Jag ska jobba lördag kväll 19:00-21:30 kort pass.Men jag jagar timmar.Sen rida ska bli roligt att börja träna regelbundet efter vilan med Gletta.Ev. träna på hussborg för Sara.
Ha de gott och ta det lugnt.Kram Mamilla
Har du kollat med Massa om kursen?Vi är redan 7 deltagare kanske ska han ta den 8 platsen.Vore kul!

2007-09-14 @ 08:00:31
Skrivet av: Camilla H

Ska på 1 barnkalas och 1 "vanligt" kalas. Imorrn ska A-Ks syster ha visning och sälja grejer från Perfect Home, ett norskt homeparty på Pålsgården, jättefina saker, dit kan ni komma hela högen!!!
Sen till stan en sväng åsså greja hemma *pust*.
Sist men inte minst ska här läsas bloggar :-)

2007-09-14 @ 08:28:38
Skrivet av: sofie

Jenny: Va kul att ni var på kurs!! För oss går det bra, längtar till nästa kurs nu ;-) Ni är väl med åd ni oxå??
Maria: Nä nästa helg är det andra bullar som gäller ;-)
Marie: jag ska höra med han i kväll, vi har knappt träffs den här veckan känns det som!:-/
Camilla: Låter juh toppen att du ska läsa bloggar, där i bland min hoppas jag *L*
Kram till er alla!

2007-09-14 @ 15:25:16
Skrivet av: Anna S

Får Zeb aias Clemens oxå följa med i helgen?

2007-09-14 @ 21:03:46
Skrivet av: sofie

Anna; Självkart ;-)

2007-09-15 @ 04:23:12
URL: http://sgradin.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0