God Morgon!=)

Tja ba!

Vilken härlig morgon! Solen skiner äntligen!! :-)  Och den ger mig ENERGI !!
Kom hem från min morgonpromenad, tänkte att jag ska ta tag i det igen nu.
Det var så skönt att komma ut.
Äter lite frukost nu medans jag kollar runt lite.. :-)

Nu får jag främmande!! KUL! Anders & Gustav..


Bye så länge

Gurra i går ,lever sig totalt in i grävskopan!

image998

Till Mamma: Tack för sällskapet igår, det var jätte skoj att du följde med, det trodde jag aldrig! :-)


Åsikter!!
Skrivet av: mamilla

Hallo!
Ledig idag?
Nu får du inte ändra din sida igen.Alla olika har varit jättefina.
Kram Marie

2007-09-12 @ 09:25:25
Skrivet av: sofie

Mamilla: Nix, börjar jobba kl 14. Nä nu får den se ut så här ett tag ;-)

2007-09-12 @ 12:36:27
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

gullungen!!!!. Ja visst va jag frän.

2007-09-14 @ 07:34:10

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0