Full fart!

Go kväll!

En trött Sofie här... jobbade till kl 17 sen bar det av till stan för att handla inför tävlingen på lördag, så det är klart.
Nu fattas bara korv & korv bröd.
Efter stan direkt upp till slaktboden för att hämta kött + mina 4 file'r (skytten får file'n) image1001
Och efter det till Stöde igen med kött sen till stallet för att fixa med hästarna.....Pust!
Och nu är det dags att ta reda på köttet....

Ha en bra kväll!

image1002

Åsikter!!
Skrivet av: Marika

Ja, du är jätteduktig att kommentera Sofie! Jo, sjukhuset gick bra för honom. Inga otäcka verktyg i ögat som jag tänkt mej... Men det var tur att han åkte in, för han hade repor hon hornhinnan.

2007-09-13 @ 21:56:11
URL: http://metrobloggen.se/MariQua
Skrivet av: nikita

Det är klart, en snygging måste ju ha snygga kläder ;)
kram på dig.

2007-09-13 @ 22:04:14
URL: http://nikital.blogg.se

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0