Working

Jaha, då sitter man på jobbet.
Längtar hem, längtar ut i det härliga vädret!

Jag skrev igår att det kändes ok att jobba i helgen...det tar jag tillbaka nu.
MEN det är bara 1½ dag kvar av den här jobbar-helgen nu så jag får tänka posetivt ist.

En myket bra vän till mig sa igår att hon inte tyckte att jag var mig själv...
...att jag var så frånvarande nu för tiden.
Men lite eftertanke så har hon rätt.

Jag funderar och är i min egen värld ofta nu för tiden.
Kan komma på mig själv att sitta i en grupp med människor som pratar om
allt möjligt och jag har inte alls hängt med på samtalet.  Strange!!
Kanske är det därför jag allt-som-oftast känner mig rätt så trött......
...tankeverksamheten går i 300 knyck, dag som natt!

image1135

-Appropå ingenting-

Såg ni Idol igår? Det gjorde jag, Amanda är fortfarande min favorit även
om jag tycker att hon inte gjort de bästa låtvalen de senaste gångerna.
Men en sak undrar jag! - Varför är Kristoffer fortfarande kvar i tävlingen?
Inga galna påhopp nu, men jag tycker inte att han är bra.
Måste vara för att juryn har han som nån favvo kille el nåt.

-Vem hejar ni på?


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

En till dagdrömmare!
Jag har ofta vart så. Frånvarande alltså. När andra samtalar kan jag sitta och tänka på helt andra saker.

Och du... jag hoppas du förstod att det var tänkt som ett skämt i föregående inlägg. Jag formulerade mig kanske lite klumpigt.

2007-10-13 @ 12:55:57
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Mia

Tur du tog det rätt. Fick nästan lite ont i magen där ett tag. Tänkte: "Vad jag är korkad!"
Jag tänker alltid efter jag gjort min handling. hihi...
Appropå horoskåp. Läs min blogg, IGEN.

2007-10-13 @ 13:16:00
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Helèn

Daniel så klart!

2007-10-13 @ 14:26:58
URL: http://helenberg.blogg.se
Skrivet av: Anneli

Usch det där känner jag igen! När man är inne i en period av någon slags bearbetning av sig själv fast man egentligen inte kanske vet om det!

Hoppas du mår bra!

Ta hand om dig!

2007-10-13 @ 15:07:25
URL: http://fnisseli.blogg.se
Skrivet av: Carro

Daniel så klart!! Han är bäst och mest musikalisk av dom alla!! (Anser JAG). =)
Skönaste stilen och den rätta känslan och har en artists typiska egenskaper!!
Men av tjejerna så håller jag med dig Sofie, Amanda är bäst av dom. *ler
Kram

2007-10-13 @ 16:17:41
URL: http://carolinehulinder.blogg.se
Skrivet av: Sofie

Åh, jag kan verkligen inte med Daniel! Men han kan sjunga det säger jag inget om, men hans scenspråk går inte hem hos mig :-)

2007-10-13 @ 17:44:24
URL: http://sgradin.blogg.se
Skrivet av: mamsen

tycker åxå att
Daniel är bra men håller med om att hans scenspråk är jobbig,för mycket flax

2007-10-14 @ 10:52:47
Skrivet av: Sara

Ja vad gör Christoffer kvar??!!
Tyckte Amanda var super på uttagningen, men sedan har hon valt så konstiga låtar...hon har en speciell röst, men den passar inte till de låtar hon väljer.
Daniel är för överaktiv på scen...man blir så nervös på honom.
Jag tycker Andreas har gjort det bra...men det finns många som är duktiga.

2007-10-14 @ 19:14:25
Skrivet av: Catrin

Daniel är min favvo! Men Kristoffer kommer nog efter honom... Han är ju helskön!! Och härlig röst! Vad olika man kan tycka!! =)

2007-10-14 @ 22:56:24

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0