Vilken dag!

Jag har hunnit med mycket! Jag har verkligen varit fröken duktig ida'!  Haha.

Dagen började (som jag skrev förut) med en kopp kaffe hos Caroline,
efter det for jag hem och städade nedre våningen och satte gång
en maskin tvätt.

När städningen var klar började jag med middagen trots att klockan
bara var 13, tänkte att det skulle vara skönt och ha den klar när
Massa kom hem.
Det blev spagetti & köttfärsås.

Sedan fick jag ett ryck & bakade en hallonkaka (sockerkaka med hallon i)
När den var i ugn snabbade jag mig ner till hästarna & gav dom en något
sen lunch.

Massa kom hem vid 16 tiden, Freddy kom lagomt till att jag hade kokat
nytt kaffe & tagit ur kakan ur ugn, snacka om timeing!! image1125

Ca kl 16,30 drog vi ner till stallet, gjorde iordning Collis & stack i väg på hoppträningen.
Den gick super bra idag! KUL! Collis var LUGN & sansad (för en gångs skull) *L*

När vi kom hem vid 19 tiden fikade vi sen fick vi för oss att möbelera om tv-rummet.
Det var mysigare så här tycker vi!
Så nu ska vi sätta oss i soffan & ta en god (och välförtjänt) drink och jag
ska ladda för den kommande jobbar-helgen!

Så....nu vet ni vad jag pysslat med i dag!

Sammanfattningsvis måste jag säga att det varit en mysig dag i ensamheten här hemma.
Mysigt när jag kollade ut genom fönstret och såg snön....

Puss på er där ute i cyber rymden!

  
-Och, TACK för att ni läser all skit jag skriver här på min sida!


Åsikter!!
Skrivet av: Mia

Tänk om jag också nån gång kunde få ett sånt ryck. Mina små ryck går över så fort! Hinner typ bara gå ut med soppåsen så är det borta.

2007-10-11 @ 20:56:27
URL: http://woodland.blogg.se
Skrivet av: Catrin

Hej fröken duktig =)
Flitig dag du... Jo, det är huset vid preem! Lagom stort o ganska skönt mitt i smeten. Slipper förhoppningsvis skaffa en till bil då! Inte mycket tomt, vilket känns bra då vi kommer vara i stugan mestadels på somrarna... Får se hur det blir nu!!?
Kramar från "fröken vila" -haha!

2007-10-11 @ 22:41:32
Skrivet av: josefin

du är fin på kortet sofie men du tar dina kort så fint hoppas du får en bra kväll och en bra dag kramar josefin

2007-10-12 @ 20:57:16

HÄR kan du skriva till mig!

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (frivilligt)

Adressen till din sida vill jag ha!

Varsågod å skriv!

RSS 2.0